31 Mart 2014 Pazartesi

ONL BB CREAM



ONL markası hakkında ne yazık ki fazla bilgiye sahip değilim. Tek bildiğim yeni olduğu ve bir Kore markası. Bilen bilir Koreliler kozmetik konusunda fazlaca iddialı. Missha, Etude House, The Face Shop ülkemizde yeni yeni tanınmaya başladı. ONL de yeni çıkmış bir kozmetik markasıymış. Türkiye'de satışı yok bildiğim kadarıyla.



 İstanbul'da düzenlenen Güzellik ve Bakım Fuarı (13-16 Mart 2014) ziyaretimde karşılaştım. Açıkcası çok fazla tereddüt ettim hakkında hiçbir fikrim olmayan bu marka hakkında. Bir iki arkadaşıma sormamın da bir işe yaramaması sonucu almaktan vazgeçmiştim ki 'ya bunlar iyidir ya buralara kadar da gelmişler' dedim ve abandım standa. Stantta yalnızca bir tane Türk vardı oldukça yoğundu ben de başladım Koreli kızlarla sohbete. Pek verimli bir iletişim olmasa da içinde paraben olmadığını zorlukla öğrendim. Gürültüden dolayı iletişim kurmak çok zordu. Maalesef latin alfabesi de kullanılmamıştı.

Fiyatı 30 tl gibi bir şeydi biraz fazla olsa bu kadar soruşturma yapmazdım sanırım :) klasik kız cümleleriyle kendimi almaya ikna ettim 'Parayı neye vermiyorsun ki, 30 tl imiş denersin beğenmezsen kullanmazsın  da ya çok güzelse?, yeni çıktığı için ucuzdur ileride çok tutulursa niye almadım dersin' gibi ...
Sonrasında memnuniyet ve tatlılıkla ayrıldım eve gidip soluğu aynanın karşısında aldım. Söylediğim şey 'yarın gidip iki üç tane daha alıyorum'... Gittim mi? Hayır, gidemedim! Olmadı getirtirim diye avuttum kendimi.
 


BB krem çok güzel kapatıyor. Farklı özellikleri de vardı maalesef aklımda kalmadı. Bendeki en açık rengi sanırım. Başta biraz açık olsa da sonradan iyice cilde oturuyor. Missha BB kullanmıştım paraben olduğu için kullanmayı bıraktım. Missha'dan daha iyi. Kesinlikle memnun kaldım azıcık azıcık kullanıyorum :) Eğer alma şansınız varsa tavsiye ederim Koreliler bu makyaj işini gerçekten çözmüşler hem uygun hem de kaliteli ürünleri çok fazla, sanırım bir süre sonra doğuya doğru ithalat artabilir. Ne yazık ki ülkemiz oldukça eksik! Ne doğu ne batı kendi ürünlerimizi kullanmak istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder