19 Mart 2014 Çarşamba

Soaphia Doğal Bakım / El Yapımı Bakım



Soaphia, bir yerlerden duyup araştırarak aldığım bir marka değil tamamen denk gelerek tanıştım. Kozmetik ve bakımda doğallığı kafama taktığım zamanlardan birinde indirimle karşıma çıktı.
Bitkisel & El Yapımı & Doğal
 ve dedim ki "denemeliyim".
Sabun, krem, katı krem ve kese aldım. Şimdi alacak olsam bir kaç ekleme daha yapardım kesinlikle!.

Kremlerinden başlamak istiyorum;
1. Doğallar ve bu gerçekten hissediliyor.                                           
2. Kokuları muhteşem ve gerçek! İthal parfümünüze baskın gelebilir..
3. Her birinin farklı bir özelliği var, birçok krem var isteğinize ve ihtiyacınıza göre seçebilirsiniz. Birini kokusu diğerini de özelliği için seçmiştim :) seçim yapmak gerçekten çok zor çünkü çok fazla çeşit var.
4. Sadece el yüz gibi bir durum yok tüm ciltte rahatlıkla kullanabiliyorsunuz ve çok ferah!


                                                 -  Orkide ve Yasemin Kremi -                                                                


Kokusu için aldığım (orkide ve yasemin bayılırım) krem. Çok güzel nemlendiriyor ve muhteşem kokuyor :)


Farklı bir kıvamı var süngerimsi gibi pofuduk bir kıvam ama sürdüğüm zaman normal krem bir tuhaflığı yok.

- Türk Gülü Kremi -


Bu da muhhhteşem Isparta pembe gülü kokuyor! Kendimi gül bahçesinde gibi hissediyorum. Hücre/doku yenileyici özelliği var ve çok ferah!

Kıvamı su gibi yağlı değil ancak çok güzel nemlendiriyor ve bazı kremler gibi gözenekleri doldurmuyor aksine gözeneklerim açılmış, ferahlamış gibi hissediyorum.

Bu da Katı Kremimizz :)



Vücut ısısıyla bir araya gelerek eriyor ve krem olarak kullanılıyor. Kremden sıkılanlar için yapmışlar sanırım. Farklı bir şey nedir bu diye merak içinde kalmaktansa alayım dedim. Muhteşem kokuyor tamamen sallamasyon almıştım. Kullandım mı? henüz fırsatım olmadı ama denedim ve çok güzel özellikle kokusu! Limon ve Mersinağacı özlü. Bu kadar beğeneceğimi tahmin etmemiştim :)


-  Sabunlar -

Sabunların da kendilerine göre çok fazla özellik ve çeşitleri var.

    Yasemin ve Orkideli kremimin sabunu da almalıyım dedim. Krem kadar yoğun kokmuyor ama çok güzel :)




 Ve menekşeli sabun, bu kadar indirimden tek sabunla dönemem ne olsun ne olsun derken menekşeli sabunu seçmiş bulundum. Şunu söylemeliyim ki, kullanmıyorum. Kokusundan dolayı. Açtığım gibi duruyor. Öyle muhteşem koku yayıyor ki banyoda heba edemem dedim odam için oda parfümü olsun kokulu mum olsun dedim. Odaya girince nasıl buram buram kokuyor mest oluyorum. Erkeksi bir kokusu var ;)



 Keseleri çok fazla sağlam gelmedi bana ama el yapımı doğal olan bu ürünlerin muhteşem olduğunu düşünüyorum. Mood'um arttı. İlgilenenler varsa ürünün kendi sitesi mevcut :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder