15 Mayıs 2016 Pazar

Physicians Formula Argan Wear BB Krem

                            

 Physicians Formula deyince aklıma doğal, cilde zarar vermeyecek,ve de biraz pahalı ürünler gelir.. Ama o kadar mükemmel mi? Tartışılır.. Vasatın üzerinde ama bence özellikle eczanelerde çok pahalı mesela şu gördüğünüz BB kremin 80 tl civarı bir fiyatı vardı bu yüzden online almak çok daha mantıklı.. 

Benim cildimde hassasiyet çok fazla olduğu için kullandığım ürünlere çok dikkat etmem gerekiyor.. Bunu da boş anımda alasım gelmişti ve alıverdim.. Tabi çalışan bayanın gazı da etkili oldu :)

Gelelim düşüncelerime;

*içinde argan yağı var ve yüzüme sürdüğüm zaman yumuşacık yapıyor. 
*çok sorunlu cilt değilseniz kullanabilirsiniz kapatıcılığı orta karar..       
*Günlük Kullanım için ideal..                                                                   
*Özellikle kuru ciltler çok sevecektir.                                                       

            - Ama benim cildimde, elmacıkların üzerinde bir iki minik beyaz beze oluşturdu sanırım. 
             Cildim aslında yağlı bir cilt değil ama galiba içeriğindeki Argan bende böyle bir reaksiyon oluşturdu. 
             - Bazen sıktığımda yağ ayrıca gelebiliyor ama argan olduğu için üzerinde durmadım böyle
de bir hoşuma gitmeyen noktası oldu.

                               

Yapısı bu şekilde. Yumuşak, ağırlaştırmıyor, boğmuyor. Galiba 2 tonu vardı ama bir süre sonra cilde iyice oturuyor ve rengi de ciltle bütünleşiyor. Bendeki açık olanı.. Çok beyaz tenliler, almadan önce denemeli derim.

                                    


Şuan kullanmıyorum.. Neme daha çok ihtiyacım olacağı için kışın kullanmayı planlıyorum. Kokusu da ağır değil ben sevdim.
Eğer cildim kuru olsaydı günlük kullanır ve de bittikçe alırdım.




                                                                                                                                                             B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder