6 Mayıs 2016 Cuma

The Balm Meet Matt(e) Nude Far Paleti / Vazgeçilmezim

                             


Tipi bu şekilde olan far paletine ben kısaca vazgeçilmezim diyorum.. Neden?
Natural makyaj sevdalısıysanız, gözüme sürdüğüm doğal görünsün diyorsanız, ha bir de uğraştırmasın fırçayı dokundurduğum gibi rengi alayım istiyorsanız, tam size göre derim. Yani bu yüzden tam bana göre :)


Renkler bu şekilde.. Beyaz olanı kaş altına aydınlatmak için, diğerlerini de zevkime göre uyguluyorum. Renkleri ayrıca göstermememin sebebi, göründüğünün aynını veriyor olması. Gratislerde özel günlerde indirimi yakalarsanız 45-50 tl gibi bir fiyata alınabiliyor.. Amerikadan ithal ama şunu söylemeliyim, Amerikaya gittiğim zaman ucuza gelsin diye The Balm araştırmaları yaparken.... inanması zor ama hesaplamalarıma göre Burada indirim yakalayınca çok daha ucuza alıyoruz oraya göre :) genelde uçurum fiyat farkları olur ithal ürünlerde ama  bu yönden de benim sevgimi kazandı bu marka.



B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder